Mina älsklingar...


Äntligen Fredag =) Jag hinner knappt med veckorna, dom går så otroligt snabbt..
Imorse åkte vi till öppna förskolan, dom hade 2 års kalas där.
William älskar att vara där och leka. Man får bra kontakt med flera mammor och barn.
Så dit brukar vi åka när pappa jobbar, men idag var han också med.
Det är roligare att vara hela familjen.

William vart så trött så han sover nu. Själv så ska jag ta en promenad med Pingu. Hunden alltså ingen Pingvin som alla kan tro hehe...

Mina 3 husdjur



Lilla Pingu =) Japanese chin. Världens gosigaste hund och snäll.




Nils =) fast det är en hon... hihi Perser katt. Hon är som en liten mamma till mig. underbar!






Doris hon är en blandning mellan main coon och perser. Jätte fin kisse och gullig..

Där var mina älsklingar. Komentera gärna om va du tyckte om dom .


Kommentarer
Postat av: Mathias

gulliga missar...

2008-10-17 @ 13:04:44
Postat av: johanna

nilsen :D hade också velat följt med ikväll men börjar ju så tidigt.

2008-10-17 @ 19:32:33
Postat av: love u

sitter nu på jobbet och klickade in på din blogg. trodde du hade skrivit lite om kvällen=) men icke...du sover nog nu...det får jag också göra snart=)

saknar dig puss

2008-10-18 @ 04:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0