Ensam myskväll...


Nu ligger William och sover, och älsklingen har åkt till jobbet, så jag tänkte ha en mys kväll för mig själv .
Så skönt att bara vara hemma och mysa framför tv och datan. Medans alla ens kompisar är ute och festar.
Jag brukar alltid tända en massa ljus nu när det börjat blivit mörkt på kvällarna. Det tycker jag är mysigt.
Sen har jag lite chilinötter och ett glas coca cola med citron och lime i ( super gott ) . Och jag får inte glömma mitt dun täcke =)



Blir du lite sugen på nötterna och coca colan?? =)

  
  |
  |
 V
Så skönt utan en massa smink =) Saknar min mathias <3

Kommentarer
Postat av: LOO- vill du bli veckansblogg?

vad tycks om kläderna jag hade idag då?

2008-10-18 @ 23:17:31
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: MAthias

vad mysigt du verkar ha det älskling..=)eller har haft det du ligger nog och sover nu=)

saknar dig gumman...

älskar dig

puss

2008-10-19 @ 02:09:59
Postat av: Rebecca

vilken fin ''dukning'' älskar ljuset

2008-10-19 @ 03:32:39
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0