Bollhav..

Godmorgon på er =) vart så gladg nu när jag kom in och såg hur många som läser. Hoppas ni fortsätter och säg bara till om det är nått ni undrar över eller vill veta. :)
Nu sitter jag och William och äter frukost. Undra vad vi ska hiitta på idag. Kanske åka till leklandet, han älskar att vara där och leka. Har en bild därifrån .



och man lär ju leka i myskläder annars blir det ju obekvämt =) eller va säger du ?

Jag fattar inte vart mina klänningar tagit vägen som jag beställde på internet, har ju tagit hur långt tid som helst.. Jaja får väl ringa och kolla med dom imån.. drygt!

Nu lär jag städa lite här hemma men hörs sen!!
Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad kul att du tycker det :) bara en massa plugg själv då?

2008-10-19 @ 12:24:35
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0